اخبار

دیدار معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با فرماندار شازند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک، به همراه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند با حجت الله نصیری، فرماندار این شهرستان دیدار و درباره مهم‌ترین مسائل بهداشتی و اولویت‌های جاری منطقه گفت‌وگو کردند.

ادامه مطلب

از مادر تا سالمند؛ روایت ۲۶ هزار دریافت کننده خدمت سلامت در روزهای سخت جنگ و ستاد نوروزی

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در شرایط بحرانی کشور، با ارائه مراقبت‌های فراگیر به مادران، نوزادان، کودکان، جوانان، نوجوانان و سالمندان، نقشی مؤثر در صیانت از سلامت عمومی ایفا کرد.

ادامه مطلب

آنفولانزا؛ ویروسی همه‌گیر با سه چهره A، B و C؛ ضرورت آمادگی برای پیشگیری

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک، با اشاره به اینکه آنفولانزا بیماری تنفسی حاد ناشی از ویروس‌های A، B و C است و علاوه بر انسان، پرندگان و حیوانات دیگر را نیز درگیر می‌کند، گفت: نوع A این ویروس به دلیل قابلیت سرایت به گونه‌های مختلف، اهمیت ویژه‌ای در حفظ سلامت عمومی دارد و لزوم توجه به آن در فصول سرد را دوچندان می‌سازد.

ادامه مطلب

بازدید نوروزی معاون بهداشت از ستاد معاونت بهداشت؛ قدردانی از تلاش‌های کارکنان در آغاز سال جدید گالری

در نخستین روزهای سال نو، معاون بهداشت به‌همراه معاون اجرایی و مدیر گروه گسترش، از بخش‌های مختلف ستاد معاونت بهداشت بازدید کردند و با کارکنان دیدار و گفتگو داشتند.

ادامه مطلب

نظارت میدانی معاون بهداشت بر مراکز بهداشتی فراهان؛ ارزیابی کیفیت خدمات و رفع موانع احتمالی گالری

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک، با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان، ضمن دیدار با کارکنان و بازدید میدانی از ستاد مرکز بهداشت، آزمایشگاه، پایگاه‌های سلامت شهری و روستایی، بر لزوم ارتقاء مستمر کیفیت خدمات تأکید کرد و از تلاش‌های مجموعه در سال گذشته قدردانی کرد.

ادامه مطلب

بازدید معاون بهداشتی دانشگاه از ستاد و مراکز بهداشتی تفرش؛ تبریک سال نو و نظارت میدانی گالری

معاون بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، در بازدید از ستاد، مرکز بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان تفرش، ضمن تبریک سال جدید به پرسنل، از تلاش‌های آنان در ارائه خدمات به مراجعین قدردانی کرد.

ادامه مطلب

آغاز وبینار سه‌روزه «خودمراقبتی در بحران‌های نظامی و مدیریت برنامه‌های بهداشتی» در دانشگاه علوم پزشکی اراک گالری

وبینار تخصصی «خودمراقبتی در بحران‌های نظامی و مدیریت برنامه‌های بهداشتی» به همت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک، از ۲۵ تا ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود. در نخستین روز این وبینار، مباحث مربوط به بهداشت محیط، سلامت روان و بهداشت حرفه‌ای با حضور پزشکان، کارشناسان، مراقبین سلامت و بهورزان مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب

بیش از ۴۰۰ نفر از آسیب‌دیدگان نارنجستان و امرآباد زیر پوشش غربالگری سلامت روان قرار گرفتند

در پی حادثه حمله نظامی به ساختمان نارنجستان، تیم‌های تخصصی سلامت روان مرکز بهداشت اراک طی دو روز گذشته با استقرار در مناطق امرآباد و نارنجستان، بیش از ۴۰۰ نفر از آسیب‌دیدگان و خانواده‌های آنان را مورد ارزیابی و غربالگری سلامت روان قرار دادند.

ادامه مطلب